Tarptautinėje turizmo parodoje Tel Avive apsilankė ir mūsų kraštų palikuonys

Vasario 6-7 dienomis Palangos kurorto turizmo galimybės pristatytos tarptautinėje turizmo parodoje „International Mediterranean Tourism Market“ („IMTM 2018“) Tel Avive (Izraelis).

Palangos kurortui Izraelyje atstovavo Palangos turizmo informacijos centro turizmo vadybininkas Mindaugas Surblys. „V.P.“ nuotr.

Tarp prioritetinių Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkų esantis Izraelis pasižymi reguliariu ir itin sparčiu augimu nuo pat 2013 m., o turistų iš Izraelio vidutinės viešnagės mūsų šalyje išlaidos – penktoje vietoje pagal dydį. Lietuvos miestų ir kurortų atstovai, taip pat ir Palanga kartu su Valstybiniu Turizmo departamentu pasitiko lankytojus spalvingame Lietuvos stende.

Stende lankėsi ir Izraelio rinkos perspektyvumu džiaugėsi Lietuvos ūkio ministras Virginijus Sinkevičius, ambasadorius Edminas Bagdonas. Palangos kurortui atstovavo Palangos turizmo informacijos centro turizmo vadybininkas Mindaugas Surblys.

Skatinant Palangos turizmo ir kultūros paveldo sklaidą svečiams iš Izraelio pristatytas naujas maršrutas „Žydų paveldo pėdsakais Palangoje“.

Parodos lankytojai domėjosi Palangos apgyvendinimo, sveikatinimosi ir SPA paslaugomis, teigė norintys daugiau pažinti Lietuvą ir pajūrio regioną. Aktualūs klausimai buvo dėl tiesioginio susisiekimo, domėjosi kaip patogiau pasiekti Palangą ir Lietuvos pajūrį. Vilniaus oro uostas vykdo tiesioginius „Wizzair“ skrydžius Tel Avivas – Vilnius, o Kauno oro uostas tiesioginius „Ryanair“ skrydžius maršrutu Eilatas – Kaunas. Taip pat turistai iš Izraelio (Tel Avivo) turi galimybę rinktis jungiamuosius „airBaltic“ skrydžius į Palangą per Rygą.

„Dauguma parodos lankytojų žino Lietuvą ir jos sostinę Vilnių – vadinamąją „Šiaurės Jeruzalę“. Nors nemaža dalis Izraelio gyventojų turi istorinių sąsajų su Lietuva ar pajūrio regionu bei jaučia poreikį aplankyti pažįstamas vietas, tačiau dalyvavimas tokio masto turizmo renginyje suteikia viltį pritraukti ir jokių praeities ryšių su mūsų šalimi neturinčių turistų iš Izraelio. Parodoje sulaukėme ir svečių, kurių protėviai ar seneliai kilę iš Klaipėdos regiono. Tai suteikia teigiamų emocijų bei noro pakviesti atvykti į Lietuvos pajūrį bei Palangos kurortą“, – komentavo M. Surblys.

Svarbu tai, kad prieš metus, 2017 m. vasario 17 d., Palanga bei Izraelio pajūrio kurortas Eilatas oficialiai tapo miestais-partneriais. Miestų draugystės ir bendradarbiavimo sutartį pasirašė Palangos meras Šarūnas Vaitkus ir Eilato meras Meir Itzhak Halevi. Draugystė su Izraelio kurortu Eilatu Palangai yra labai svarbi, juo labiau kad žydų ir lietuvių tautas vienija istorija, o Palangoje gyvenusi gausi žydų bendruomenė buvo viena iš miesto ekonomikos variklių. Tai svarus žingsnis dėl bendrų ateities planų turizmo ir kultūros sferoje.

Siekiant pritraukti daugiau potencialių verslo partnerių bei didinti Lietuvos vardo žinomumą, Tel Avive buvo patalpinta lauko reklama su kvietimu. „Atraskite Šiaurės Jeruzalę - Vilnių!“, – toks šūkis su lauko reklama kvietė Izraelio turistus atvykti į Lietuvą. Mūsų šalis „Lita“ čia puikiai žinoma ir mėgstama.

Lietuvos statistikos departamento duomenims, per 2016 metus Palangoje viešėjo 451 turistas iš Izraelio, jie čia praleido 1476 naktis. Tikimasi, jog šiemet keliaujančiųjų skaičius iš Izraelio didės. 2018 m. gegužės mėnesį Palanga pasitiks žurnalistus ir turizmo verslo atstovus iš šios šalies. Tai puiki galimybė į Palangą pritraukti daugiau turistų iš Izraelio.

Tarptautinė turizmo paroda („IMTM 2018“) šiemet pritraukė apie 1800 dalyvių iš daugiau nei 50 šalių. Parodą aplankė apie 27 tūkst. lankytojų iš Izraelio ir užsienio.

„V.P.“ inf.

Atsiliepimai ir komentarai

Parašyti atsiliepimą
Parašyti komentarą

Atsiliepimas - tai žmonių nuomonė ar įvertinimas su pagrįsta argumentacija dėl palikto atsiliepimo. Pagrindinis principas - «aplankei - parašyk». Jūsų atsiliepimas daugeliui padės priimti teisingą sprendimą. Jei dar neteko naudotis įmonės paslaugomis ar prekėmis ir negalite jos vertinti, rašykite komentarą, o ne atsiliepimą.

Neleidžiama: necenzūrinių žodžių, grasinimų ar įžeidimų naudojimas; tiesioginis palyginimas su kitomis konkuruojančiomis bendrovėmis; nuorodų į trečiųjų šalių interneto šaltinius; reklama ir savireklama, bendrovės veiklos ataskaitos.

Įveskite el. paštą:
Jūsų paštas nebus matomas svetainėje
arba Užsiregistruokite , kad parašytumėte atsiliepimą
Atsiliepimas:
Įkelti nuotrauką:
Pasirinkti

Komentarai skirti bendrauti ir aptarti įmonės ar renginio ypatybes, taip pat išsiaiškinti įdomius klausimus apie tai.