Projektas tapo nemokamas, kai paaiškėjo, kad jį entuziastingai palaikys „Swedbank“, daugybę metų investuojantis į jaunos auditorijos edukaciją. Kūrybingumą palaikančio „Swedbank“ Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento vadovas Lietuvoje Ąžuolas Zubkonis sako, jog „Kūrybingumo mokyklos“ autorių siekiai puikiai sutampa su „Swedbank“ jaunimo programos idėjomis: „Mūsų Jaunimo programa, kaip ir mokyklos sumanytojai, siekia jaunus žmones įtikinti ir įkvėpti, jog kasdien jie gali daugiau – augti, tobulėti, mokytis. Tikime, jog kūrybingumas ateityje taps viena svarbiausių kompetencijų, todėl džiaugiamės prisidėdami prie jos ugdymo“.
„Kūrybingumo mokykla“ – ne tik pamokos, bet ir konkursas. Kiekvienos pamokos pabaigoje moksleiviai bus pakviesti atlikti smagius namų darbus. Nuo įprastų namų darbų „Kūrybingumo mokyklos“ užduotys skirsis savo apimtimi, žaismingumu ir dažnai pasitelkiamomis socialinėmis medijomis. Pačių išradingiausių „Kūrybingumo mokyklos“ draugai nepamirš apdovanoti. Geriausias mokyklos draugas „Swedbank“ kūrybingiausiems moksleiviams projekto pabaigoje įteiks dešimt išmanių prizų, tarp kurių – Apple MacBook, iPadPro ir kiti stebuklai jaunuolių rankoms ir galvoms. O sumaniausių dvyliktokų dešimtukui projekto Studijų draugas Vilniaus universitetas įsiteigė 4000 eurų prizinį fondą.
Dvidešimties „Kūrybingumo mokyklos“ pamokų maratonas startuoja jau vasario 12 - ąją. Pirmosios pamokos, paneigiančios mitą, jog kūryba tėra genijų reikalas, ieškokite projekto interneto svetainėje www.kumokykla.lt .