Stuburą koreguojančios treniruotės

Stuburo raumenų tempimas ir mankšta – nesudėtingi pratimai nugarai stiprinti – lengvai ir greitai padeda atsikratyti skausmų, pagerina laikyseną ir bendrą savijautą darbingo amžiaus žmonėms.
Mankštų metu stiprinami nugaros raumenys, pilvo preso ir dubens raumenys. Sustiprėję šie centriniai raumenys sutvirtina stuburą, palaiko jį taisyklingoje padėtyje, apsaugo nuo stuburo išvaržos (tarpslankstelinių diskų kompresijos).

KVIEČIAME Palangos miesto savivaldybės gyventojus į nemokamas mankštas, kurios vyks nuo š. m. vasario 28 d. trečiadieniais nuo 18 val., adresu Mokyklos g. 9, Palangoje (Šventosios pagrindinės mokyklos aktų salėje).


Registruotis galite telefonu 8 624 57 998 arba el. paštu stiprinimas@palangosvsb.lt

Aš rekomenduoju
Rekomendacijų nėra

Atsiliepimai

Atsiliepimas - tai žmonių nuomonė ar įvertinimas su pagrįsta argumentacija dėl palikto atsiliepimo. Pagrindinis principas - «aplankei - parašyk». Jūsų atsiliepimas daugeliui padės priimti teisingą sprendimą. Jei dar neteko naudotis įmonės paslaugomis ar prekėmis ir negalite jos vertinti, rašykite komentarą, o ne atsiliepimą.

Neleidžiama : necenzūrinių žodžių, grasinimų ar įžeidimų naudojimas; tiesioginis palyginimas su kitomis konkuruojančiomis bendrovėmis; nuorodų į trečiųjų šalių interneto šaltinius; reklama ir savireklama, bendrovės veiklos ataskaitos.

Įveskite el. paštą:
Jūsų paštas nebus matomas svetainėje
arba Užsiregistruokite , kad parašytumėte atsiliepimą
Atsiliepimas:

Įkelti nuotrauką:
Pasirinkti
Renginių gidas
Rodyti
Renginio tipas
Rodyti